Tam gdzie gra zawsze jest mega poziom. Wydaje mi się, że nie jest doceniany. Każdy jego występ to uczta dla oczu. Podobnie Christopher Walken.
Był moim autorytetem, moim idolem, gdy bylem maly i ogladalem wiele filmow z jego udzialem - np. Spiderman wtedy bylem jakby w innym swiecie moje zycie nabieralo kolorow gdy jako zly goblin torroryzyrowal niewinnych ludzi a spiderman ze skutkiem walczy o pokuj lecz bajka prysla jak wyszlo na jaw ze obaj byli...
moje subiektywne zestawienie
1. eXistenZ
2. American Psycho
3. Aviator
4. Pluton
5. Spider-Man: Bez drogi do domu
6. Lighthouse
7. Zaułek koszmarów
8. Grand Budapest Hotel
9. Święci z Bostonu
10. Ostatnie kuszenie Chrystusa
11. Plan doskonały
12. Ulice w ogniu
13. Dzikość serca
14. Spider-Man
15....