1. Amerykańska opowieść 8/10
2. Wszystkie psy idą do nieba 8/10
3. Dzielna pani Brisby 7/10
4. Anastazja 7/10
5. Pradawny Ląd 1: Pierwsza, wielka przygoda 7/10
6. Powrót króla Rock and "Rulla" 6/10
7. Titan - Nowa Ziemia 5/10
8. Calineczka 5/10
Szkoda, że już nie tworzy żadnych filmów animowanych, właśnie obejrzałem kilka jego filmów. The Secret of the NIMH, to było prostu genialne, Wszystkie Psy Idą Do Nieba ciepło wspominam z dzieciństwa, do tego jeszcze gry z serii Dragon's Lair ukazują jego wielki talent do animacji. Co za animacja, co za kunszt, co za...
więcej