w realizacji tego Pana, a mianowicie: "Dzień Tryfidów" oraz "Diuna".
a ja dorzucę trzy: "Gabinet Grozy Doktora Zgrozy", "Torture Garden" i "Opowieści z Krypty". Wszystkie filmy składają się z kilku odrębnych opowieści grozy. Klimat mają genialny! Polecam!
Nie zapominajmy również o "Prostej historii".