1.Historia z Los Angeles 6/10 2.Bodyguard 6/10 3.Wulkan 6/10 4.Program Hades 3/10
Chyba Temple Grandin nie oglądałeś
Nie da się ukryć:).......
1. Temple Grandin - 9/10 2. Bodyguard - 8/10 3. Wulkan - 6/10
1.Threads 10/10 - Może raczej tak?
O, nawet lepiej ;) 1. Threads 10/10 i serducho 2. Volcano 2/10 (no bo gnojek byłem, to łykałem takie filmy jak młody pelikan)
A teraz kim jesteś? Swoją przeszłość traktujesz jak śmieć.
Wciąż czekam na odpowiedź!
Hahaha :D
Chattahoochee - 8/10 Bodyguard - 8+/10 Historia z Los Angeles - 8+/19 Wulkan - 7+/10 Detektyw bez pamięci - 7/10